piątek, 17 sierpnia 2012

1. Ja, ja, ja...

    Podoba mi się tu. Czuję się jak w domu, jak u siebie, jak na moich starych śmieciach, a nawet i lepiej. Nowy blog to jak czysta kartka - można zacząć wszystko od nowa i nie potykać się przy tym o wspomnienia, bo nie ma archiwum, nie ma starych znajomych i nie ma wielu mniej i więcej znaczących komentarzy. To wielki plus tego jakże dogłębnie przemyślanego przedsięwzięcia. Będę więc trwać w przekonaniu, że to nowy rozdział mojego życia - wirtualnego i tego realnego trochę też.

    Ci, którzy mnie znali, teraz mnie nie poznają. Zmieniłam się. Mając piętnaście lat byłam bardziej poukładana, niż jestem teraz. Byłam o wiele spokojniejsza, bardziej cicha i nieśmiała. Bałam się ludzi i świata, bałam się życia - i chyba słusznie, bo dało mi nieźle w kość. Za to teraz dobrze wiem kim jestem i jaką gram rolę w tym teatrze życia. Zgodnie z teorią Freuda nie posiadałam mojego prawdziwego ja od narodzin. Musiałam go szukać w rzeczywistości i dopiero niedawno znalazłam. Moje ego. Moje kobiece, pewne siebie i skomplikowane do granic możliwości ego.

    Witajcie w moim świecie.


19 komentarzy:

  1. Każda książka zaczyna się od nowa, obojętnie jak skończyła się poprzednia. Czekam zatem na arcydzieło w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne arcydzieło, ja nie chcę rozgłosu! :P

      Usuń
    2. Gdzie sie podziało twoje parcie na szkło?:p

      Usuń
    3. Zamieniło się w parcie na coś innego, ale nie mogę Ci tego zdradzić :P

      Usuń
    4. Dlaczego nie możesz zdradzić?:>

      Usuń
    5. Bo są pewne sprawy, które należy załatwiać po cichu :P

      Usuń
    6. Zabrzmiało jakbyś realizowała kontrakt na zabójstwo;p

      Usuń
  2. No fajnie tu. I w ogóle jak śmiesz, ja tam jestem stara^^ :P
    I podoba mi się ten adres i nick i w ogóle^^
    ...Że w końcu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, ale dam sobie rękę uciąć, że z tym szablonem będzie Ci się podobało jeszcze bardziej! :P

      Ty jesteś stara, ale ciągle jak nowa i nie wliczasz się do niemile widzianej przeze mnie grupy. Taki zaszczyt! :)

      Usuń
    2. Chcesz być bez ręki? :D
      Ty, ale Ty masz rację! To jest mój ideał Nicole, nie?:>
      Teraz to jest tu mega kobieco!

      Taki zaszczyt, że bardzo mi miło ::):) Ale z tym jesteś stara to mi pojechałaś :DD

      Usuń
    3. To jest NASZ ideał, mnie też się ona strasznie podoba, a Ty nawet podobna do niej jesteś trochę, a na pewno bardziej niż ja! :P

      Pojechałam Ci? To nie wiesz, że kobieta jest jak wino? Im starsza... ;D

      Usuń
    4. Kobieta? Myślałam, że facet :D Ale dobrze, niech będzie, że kobieta, tak powinno być! Teraz urosłam kilka centymetrów! No i na pewno, no baa, że jest lepsza! Taka doświadczona babka to musi być super :D

      NASZ! A właśnie ktoś mi to kiedyś gdzieś pisał, faktycznie:P
      Ale, że ja podobna, to chyba w następnym życiu:D

      Usuń
  3. A ja nie wiem czy jestem tu mile widziana, ale cóż, napiszę. :D

    Ile trwała Twoja przemiana i co na nią wpłynęło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi stwierdzić. Na pewno nie miała miejsca z dnia na dzień, a wpłynęło na nią wiele doświadczeń życiowych - ze szczególnym naciskiem na te złe.

      Usuń
    2. Chociaż o tyle dobrze, że potrafisz wyciągnąć wnioski i uczyć się na błędach. Ja chyba do tego jeszcze nie dorosłam.

      Usuń
  4. Szablon idealnie współgra z energicznym i odważnym powitaniem :D W Twoich słowach czuć zapał, a to najważniejsze.

    Powodzenia na nowej blogowej drodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapał jest, ale czasu brak... :(

      Nie dziękuję i zapraszam do odwiedzania :)

      Usuń
    2. Czym jesteś tak zaabsorbowana? :D

      Będę zaglądać na pewno :)

      Usuń
  5. Ja też się powoli zaczynam zadamawiać. Witam Cię i zapraszam do własnego świata. Taki mój prywatny Wonderland. Każdy ma własny...

    OdpowiedzUsuń